Isnin, 24 Februari 2014

Pad kain

      Asalamualaikum...
Wanita2 menggunakan pad semasa datang haid. Kebanyakannya menggunakan pad jenis pakai buang begitu juga dengan saya. bermula saya berumur 13tahun saya dah mula menggunakan pelbagai jenis pad pakai buang. Ada yang murah dan ada yang mahal. Ada juga jenis herba untuk mengelakkan bau darah. Alhamdulillah semua pad yang saya guna tidak meninggalkan kegatalan bila menggunakannya. 

     Antara ciri2 pad yang wanita perlukan ialah
  1. Boleh menampung darah haid yang banyak
  2. Mudah dicuci
  3. Selesa dipakai
  4. Tidak berbau dan panas
  5. Tidak gatal 
    Tahun lepas dalam satu group fb, ada seorang kawan menjual cloth pad atau pad kain. Masa tu saya terlintas nak cuba tapi malangnya tiada respons. Saya pun pm dia untuk bertanya tapi dia bagi saya nombor telefon kawan yang menjual. Saya terus menghubungi kawannya itu tapi kerana kesibukannya dia tak hubungi aya untuk follow up. Cerita itu habis sampai di situ sahaja.

     Baru2 ini iaitu selepas 20tahun mengunakan pad pakai buang ini saya mula merasakan kelainan seperti tidak selesa bila menggunakannya. Selepas itu saya mula terlintas untuk guna pad jenis kain. Alhamdulillah akhirnya saya berjaya memilikinya..


Pad kain jenis maxi
rm29+rm6 pos laju
Promosi beli 4 rm110+rm6 pos laju

 
Ini adalah jenis2saiz pad kain
     Jom kawan2 tukarlah cara hidup kita kepada yang lebih sihat. Kita juga dapat menyelamatkan bumi dari bahan2 terbuang yang mengambil maa yang agak lama untuk lupus. Hubungi saya jika berminat untuk order. 017830303

Tiada ulasan:

Catat Ulasan