Ahad, 22 April 2012

joint zumba la pulak

as salam semua...beginilah kehidupn seharian yg penuh dgn aktiviti. klau xde demo masakan, vitamin n brg elektrik, aku joint la zumba..dh lama kwn ajak joint tp aku je malas sbb mls nk campur dengan orang.. faham2 je la kan orang ni macam2 perangai..

Tadi pagi Zumba di Vistana Hotel Kuantan..tak dapatlah post gambar di ini ye sebabnya agak seksi..tak sesuai you...Eh...bukan aku yang seksi tapi yang sebahagiannya la..berdosa pula kita kalau letak gmbr yg tak elok kan. Macam nak mengaibkan orang pula...silap haribulan nanti Allah buka aib kita pula..

Sejak makan Calcium Magnesium ni alhamdulillah gastrik dah jarang kena, segugut pun dh ok. Alhamdulillah..Kalau dulu pantang penat sikit mulalah lelah..sekarang jarang dah kena..nak kata baik teruss tak lah..tp nasihat untuk kawan2 yg membaca ye...mencegah lebih baik dari merawat..Assalamualaikum....